Dag 3: Reis naar Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 3: Reis naar Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 3: Reis naar Kamloops

Door: Desmo en Sarina

Blijf op de hoogte en volg Sarina

26 Augustus 2016 | Canada, Kamloops

Vrijdag morgen hebben we de overgebleven pancakes van de dag ervoor als ontbijt gegeten. We hebben alle kampeerspullen in de auto gelegd en zijn naar een Canadian Superstore gegaan voor lunch en eten voor onderweg. We hadden namelijk 7 uur voor de boeg om in Kamloops te komen. De producten in de supermarkt zijn over het algemeen duurder. Een aantal dingen waren ook groter verpakt, zoals een enorme fles ketchup. De reis was erg gezellig, we zijn door oogverblindende landschappen gereden maar zijn de langste file van ons leven tegen gekomen(gelukkig aan de andere kant). Eerst stonden wij 30 minuten stil omdat er verderop een ongeluk was geweest. Maar de andere kant was minder fortuinlijk. Deze stonden maar liefs 50 à 60 km in de file zonder enige vorm van beweging.
Op ongeveer 3 uur van Kamloops zijn we gestopt bij een picknick plek. Vanaf daar kon je een kort rondje lopen over een houten looppad door het bos. We liepen langs enorm dikke bomen die daar volgens de bordjes al een tijd stonden, zelfs voordat Christoffer Columbus in Amerika was aangekomen. We hebben op die plek water gekookt in de ketel die we van tante Gerry mee hadden gekregen. Met dit water hebben we een noodlesoep gemaakt om weer wat energie te krijgen. Om 9 uur kwamen wij aan in ons super fijne hotel waar we lekker kunnen bijkomen van de reis.