Dag 17: Canmore & Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 17: Canmore & Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 17: Canmore & Calgary

Blijf op de hoogte en volg Sarina

09 September 2016 | Canada, Calgary

Vrijdag zijn we rond 10 uur vertrokken van de camping. We hebben een omweg gemaakt richting Calgary om over de route 40 te rijden waar volgens mijn vader heel veel wild liep. De weg naar route 40 toe was een grind weg langs de middle of nowhere. Dit was een erg leuk afscheid van al die mooie natuur. Toen we op route 40 kwamen, zagen we meteen al berggeiten. Verderop hebben we daar nog meer van gezien en we zagen ook nog een elk. Rond 4 uur waren we weer in Calgary. We hebben de laatste inkopen gedaan die nodig waren voor de bruiloft. En zijn vervolgens naar Adams ouders gereden. Er was een soort borrel voor de bridal party (bruidsmeisjes/jongens) en de close familie. Wij mochten daar ook komen en zo hebben we iedereen alvast een beetje leren kennen. Die avond sliepen we in het hotel waar de bruid de volgende dag ook zou slapen. We hebben nog met mijn neven Gerben en Jacob in de bar gezeten, en hebben een hele leuke avond gehad.