Dag 18: De bruiloft - Reisverslag uit Calgary, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 18: De bruiloft - Reisverslag uit Calgary, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 18: De bruiloft

Blijf op de hoogte en volg Sarina

10 September 2016 | Canada, Calgary

Zaterdag was de dag waarvoor we eigenlijk naar Canada gekomen waren: de bruiloft. Eerst hebben we onze auto ingeleverd en zijn met de bus via het centrum van Calgary naar Joannes huis gegaan. Daar hebben we onze mooie kleren aan gedaan zodat we om kwart over 1 in de kerk konden zijn. Het was zo mooi om te zien! Eerst kwamen alle mannen op het altaar staan: Adam met daar achter 4 groomsmen. Vervolgens kwam Amarins (mijn achternichtje van 3) als bloemenmeisje bloemblaadjes op het pad gooien. Toen kwamen een voor een de bruidsmeisjes binnen. Tot slot kwam daar de bruid met haar vader naar voren. Wat was ze mooi!!!!! De dienst was heel mooi. Ik heb wel eventjes moeten huilen. Daarna gingen de bruid en bruidegom met hun bridesmades en groomsmen met een limo ergens naartoe om foto’s te maken. Wij zijn meegereden met mijn oom en tante uit Nederland naar de zaal waar het feest vanaf 5 uur plaats ging vinden. De avond was erg leuk, er was een diner, super lekkere cupcakes, een first dance, speeches van verschillende mensen, een moment waarop Adam de gardner van Joanne moest weghalen en dat Joanne het boeket ging gooien. Verder werd er veel gedanst en gefeest. Rond half 2 zijn we weer naar het huis van Joanne gegaan.