Dag 21: Inpakken en vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 21: Inpakken en vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 21: Inpakken en vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Sarina

13 September 2016 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag was het onze laatste dag. We hebben een beetje uitgeslapen en hebben met elkaar ontbeten. Rond 11 uur ging Adam weg om naar zijn werk te gaan. Joanne is samen met ons naar een winkel gegaan waar ze allemaal dingen hadden met Canada erop. Daar heb ik canadeze handschoenen gekocht en een boodschappentas met Canada erop. In de middag hebben we rustig onze koffers gepakt en gekeken hoeveel we hebben uitgegeven deze reis. We hadden verwacht 2200 euro per persoon nodig te zijn, en we zijn 100 euro per persoon over budget. Ik vind dat we dit heel knap hebben gedaan, vooral omdat een aantal activiteiten die we niet gepland hadden nog best wel duur waren. We hebben natuurlijk geluk gehad dat we bij mijn familie konden slapen. Ik vond het de 2300 euro dubbel en dwars waard. We hebben rond 5 uur nog even gedineerd met Adam en Joanne en om 6 uur hebben ze ons naar het vliegveld gebracht, voor een reis van 12 uur. We zijn om 22:15 gaan vliegen, en zijn om 18:40 met een beetje vertraging weer aangekomen in Amsterdam. Daar hebben mijn moeder en Kelvin ons opgehaald.