Dag 8: Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 8: Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 8: Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Sarina

31 Augustus 2016 | Canada, Clearwater

Woensdag zijn we naar Granville Island geweest, dit is een oud industrieel gebied. Nu is het een erg hippe plek waar een hele leuke markt is. Daarna zijn we doorgereden naar het oosten. We hadden een lange dag in de auto op de planning want we gingen naar Clearwater. In de buurt van clearwater hebben we boodschappen gedaan voor een barbecue en toen hebben we de routebeschrijving van Airbnb naar het huisje gevolgd. We hebben 40 km op een grindweg gereden, terwijl ze in de routebeschrijving 24 hadden gezegd. Wij vroegen ons af waar we zouden belanden. Uiteindelijk kwamen wij bij een hele leuke familie aan die oorspronkelijk uit Engeland kwamen. Ze woonden nu in de middle of nowhere in een heel mooi huis gemaakt van boomstammen. Wij hadden op hun terrein een heel schattig huisje van hout met een veranda en als uitzicht een wei vol met dieren. Het zonnetje scheen, en alles om ons heen was rustig. Wat was dit een mooie plek. Als we weer terug gaan naar Canada, willen we hier zeker weer langs gaan (alleen dan langer). We hebben hier heerlijk geslapen.