Dag 14: Lake Maligne & Maligne Canyon - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 14: Lake Maligne & Maligne Canyon - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 14: Lake Maligne & Maligne Canyon

Blijf op de hoogte en volg Sarina

06 September 2016 | Canada, Jasper Park Lodge

Dinsdag zijn we even naar het dorpje Jasper gegaan. Op weg daar naartoe zagen we onze eerste elk. Jeeeh! Wildlife! Het is een schattig wintersportdorpje waar we bij Tim Hortons lunch hebben gehaald. Bij het visitor center hebben we een kaartje gehaald waar day hikes op staan. Hiermee zijn we naar Lake Maligne gereden. De weg er naar toe was erg mooi. Op een aantal uitkijkpunten zijn we gestopt om foto’s te nemen. Bij lake Maligne hebben we een hele foto sessie gedaan en zijn een hike gaan doen. Op de terugweg zijn we naar de Maligne Canyon gegaan. Dit is een pad langs een rivier met ontzettend mooie watervallen en een heel mooi landschap. Op de kaart stond ook een hike langs de Maligne Canyon. Met onze wandelschoenen aan zijn we ook deze hike gaan doen. Aan het einde van de dag hebben we nog even een wifi punt opgezocht om te kijken wat we de volgende gingen doen.