Dag 20: Drumheller - Reisverslag uit Drumheller, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 20: Drumheller - Reisverslag uit Drumheller, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 20: Drumheller

Blijf op de hoogte en volg Sarina

12 September 2016 | Canada, Drumheller

Maandag zijn we met Adam en Joanne naar Drumheller gereden. Voor het ontbijt zijn we nog wel even langs Tim Hortons gegaan. Rond 12 waren we in Drumheller en hebben we mijn ooms en tantes uit Nederland samen met mijn nicht en haar man ontmoet. Eerst zijn we bij het visitors center boven in een dino geklommen. Daarna zijn we naar het dinouraurus museum gegaan. Er zijn in de buurt van Drumheller heel veel zandheuvels. Al het zand is weggewaait door de wind waardoor de overblijfselen van dinousaurussen tevoorschijn zijn gekomen. Het was super om de skeletten van de dino’s te kunnen zien. Vanuit het museum zijn we naar een mini kerkje gereden waar we net met zijn allen in konden staan. Vervolgens zijn we naar een suspension bridge gereden, hier zijn we met de hele familie overheen gelopen. Tot slot zijn we naar de zandheuvels gegaan waar alleen nog een toren van zand staat omdat er een steen op lag. De steen heeft het zand gered van het wegwaaien. Bij thuiskomst heb ik tartiflette en uiensoep gemaakt voor Joanne en Adam om ze te bedanken dat we in hun huis mochten blijven. Na het eten was het al 10 uur en aangezien Joanne en Adam zo’n heftig weekend hadden gehad, zijn ze meteen naar bed gegaan.