Dag 12: Barrhead & omgeving - Reisverslag uit Barrhead, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 12: Barrhead & omgeving - Reisverslag uit Barrhead, Canada van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 12: Barrhead & omgeving

Blijf op de hoogte en volg Sarina

04 September 2016 | Canada, Barrhead

De volgende dag op zondag hebben Desmo en ik een beetje uitgeslapen, Martine zou in de middag weer weg gaan dus we hebben samen ontbeten en daarna samen geluncht. We hadden lekkere pancakes. In de middag zijn we een stuk gaan rijden met Feikje en Gerry. We zijn door het platte deel van Alberta gereden naar een riviertje waar we met een pontje naar de overkant konden. We hebben een stuk gelopen in het bos, en we zijn langs een stadje gereden waar we Slush hebben gehaald. Dit is overal te krijgen bij bezinestations en best wel Canadees. We zijn ook nog langs Barrhead gereden waar de kinderen op school hebben gezeten en waar Gerry werkt. Bij thuiskomst hebben we poutine gegeten, dit is een typisch Canadees gerecht waar er jus en andere dingen zoals champignons en kip over de friet worden gegoten. Het was heel lekker! ’S Avonds zijn we nog met Feikje naar het bos gereden om te kijken of we een Moose tegen konden komen. We hadden voor de zekerheid een geweer mee, voor als er misschien een wolf zou zijn die ons aan wilde vallen. Daarna hebben we nog foto’s gekeken van de graduation van Feikje en Jacob en daarna zijn we naar bed gegaan.