Dag 1: Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 1: Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 1: Milaan

Door: Desmo en Sarina

Blijf op de hoogte en volg Sarina

06 Juli 2013 | Italië, Milaan

Hallo allemaal! Vandaag zijn we naar Milaan gevlogen. We kwamen om 2 uur aan in Milaan bergamo, dit is een vliegveld op een uurtje rijden van het centrum. We hebben een bus genomen en na 45min waren we op Milaan centraal. Vanaf daar zijn we met de metro naar het centrum gegaan. Toen we een metro ticket wilden kopen bij de automaat kwamen er wel 4 mensen die wilden helpen om een ticket te kopen. Ze wilden natuurlijk dat we ze geld gaven als ze gingen helpen. Maar dat hebben we niet gedaan. Met de metro kwamen we bij de dom, de 3e grootste christelijke kerk van de wereld. Echt een mooi gebouw! Vervolgens hebben we een route gelopen langs alle dure mode winkels van Milaan. Toen gingen we wat drinken bij een café, we dachten wel dat het duurder dan normaal zou zijn, maar het was 10!!! Euro voor een cola en een biertje. Daarna zijn we naar een kasteel gegaan. We hebben er even in het gras gelegen en rondgekeken in de tuinen van het kasteel. Daarna zijn we met de metro naar het hostel gegaan. Sarina had in Spaanse hostels vorig jaar veel leuke mensen ontmoete dus wilde ze aan Desmo laten zien dat het heel leuk is. Het hostel is echter niet heel leuk. Er is niet echt een gemeenschappelijke ruimte. We slapen in een kamer met mensen die zich niet voorstellen als ze ons zien. En de badkamer en wc zijn niet heel fijn. We doen het er vannacht mee, maar morgen gaan we voor de backpackersluxe in Venetië. Een ingerichte tent voor 2ps. Om half 12 gaat onze trein naar Venetië.
Wij vinden het tot nu toe heel leuk en we houden nog steeds van elkaar.

Groetjes, Desmo en Sarina

• 06 Juli 2013 - 23:31

Moeder:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet er maar van, wij werken alweer hard hier.
    leuke foto's ook. doegie

• 07 Juli 2013 - 19:48

Caron:

Veel plezier schatjes! Groetjes aan Mariette als jullie er terecht kunnen.