Dag 2: Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 2: Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Sarina Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 2: Venetië

Door: Desmo en Sarina

Blijf op de hoogte en volg Sarina

07 Juli 2013 | Italië, Venetië

Hallo! We zijn vandaag aangekomen in Venetië. Gisteren na het vorige blog is Desmo ziek geworden van fanta die we in een Chinees winkeltje hadden gekocht. Hij is vroeg gaan slapen maar werd weer wakker nadat ik gedoucht had en naar bed zou gaan. Op dat moment kwamen er 3 Franse jongens bij ons in de kamer. Dit was hun eerste dag van 22 dagen reizen door Europa. Het was erg gezellig en zo heeft Desmo toch nog kunnen ervaren hoe leuk en makkelijk het is om met onbekende mensen te praten in een hostel. Vanmorgen zijn we om 10 uur bij het hostel weg gegaan. Aangekomen op het trein station, hebben we gegeten. En om half 12 begon onze 3h30 durende reis naar Venetië. Toen we uit het station kwamen in Venetië werden we overweldigd door de schoonheid van Venetië. Desmo vindt dat Venetië een stad is die zijn naam waarmaakt. Na een ijsje te hebben gegeten, zijn we met de bus naar een camping buiten Venetië gegaan. We hebben een mini huisje met alleen twee bedden en een kast erin. Het is heel leuk want het is koel, we hebben alles wat we nodig hebben. We gebruiken het sanitair van de camping en we betalen voor 2 nachten wat we voor 1 nacht aan een hotel zouden betalen. Rond 7 uur zijn we weer richting Venetië gegaan met de bus om daar te eten. We hebben lekker pizza gegeten aan het water. Vervolgens hebben we door allemaal kleine straatjes gelopen.. In het begin was het heel leuk, allemaal brugjes en riviertjes maar toen we terug naar het busstation wilden was het toch wel erg ver. We zijn net aangekomen op de camping met hele zere voeten, maar we kijken al weer uit naar morgen om nog meer mooie dingen te zien en een fijne tijd met elkaar te hebben.

• 08 Juli 2013 - 22:22

Caron:

Mariette heeft nog geskyped en gezegd dat ze het heel leuk vindt dat jullie morgen komen.